I denna blogg kommer du att hitta bilder på saker jag gjort tidigare och det jag håller på med just nu! Både små pyssel och större saker! Jag hoppas du ska gilla det du ser och bli inspirerad vilja anlita mig, kanske har du en gammal byrå eller så som skulle bli som ny med lite färg! Om du bara skrollar neråt i bloggen kommer du se allt jag visar eller leta i blogg arkivet!Min lilla atlejé finns just nu i husets källare och du är alltid välkommen förbi!

22 november 2010

Tack!!

Åh vad det var roligt att så många tog vägen om mig i går eftermiddag! Blev ju nästan lite stressigt ett tag! :-) Kul att ni tog er tid! Idag vilar jag, men imorgon får jag allt börja med beställningarna, vem kunde tro det?!! Det mesta gick faktiskt åt, men lite av varje finns kvar, så är det någon som är intresserad av något mer, hör bara av er! Kramar till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar