I denna blogg kommer du att hitta bilder på saker jag gjort tidigare och det jag håller på med just nu! Både små pyssel och större saker! Jag hoppas du ska gilla det du ser och bli inspirerad vilja anlita mig, kanske har du en gammal byrå eller så som skulle bli som ny med lite färg! Om du bara skrollar neråt i bloggen kommer du se allt jag visar eller leta i blogg arkivet!Min lilla atlejé finns just nu i husets källare och du är alltid välkommen förbi!

06 december 2010

Lite nya bilder!

Så är ordningen nästan återställd efter mitt lilla oppna hus! Källare är städad, nästan alla beställningar är klara och, tro det eller ej, jag har hunnit pyssla lite för mig själv också! Skulle ju kunna tro att man pysslat av sig, men kreativitet föder helt klart kreativitet! Har massor av nya idéer! Tills de är tillverkade och kan visas upp kommer här en liten bildkavalkad på diverse "homemade"!! Borden är till salu, hör av dig om du är intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar