I denna blogg kommer du att hitta bilder på saker jag gjort tidigare och det jag håller på med just nu! Både små pyssel och större saker! Jag hoppas du ska gilla det du ser och bli inspirerad vilja anlita mig, kanske har du en gammal byrå eller så som skulle bli som ny med lite färg! Om du bara skrollar neråt i bloggen kommer du se allt jag visar eller leta i blogg arkivet!Min lilla atlejé finns just nu i husets källare och du är alltid välkommen förbi!

22 december 2010

God Jul!!

Vill önska goda vänner, nära och kära en
riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Smaska i er massor av god mat och gotter,
mys i soffan, pulsa i snön, njut av varm glögg
och krama mycket på era barn!!
Julkramar från Lollo

4 kommentarer:

  1. Tack Lollo! Vad kul att du hittade till min blogg. Så mycket fint det var att titta på här, vad duktig du är!
    Lycka till med allt, så hör jag av mig när det närmar sig utställning.

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Alltså jag ärhemskt ledsen men jag kommer inte ihåg vad färgen hette, ett kort namn minns jag att det var :)
    Vi har iallfall köpt den i en vanlig färgbutik.
    Våra bänkskivor var oxå i björk innan. Slipade dom nogrannt och sen la jag flera flera lager, och det sista lagret så gjorde jag extra tjockt!
    Ska se om min man minns vad färgen hette!

    SvaraRadera
  3. Nu så...hittade vilket märke och namn det var
    Herdins Zar-bets och färgen heter Mars Black

    SvaraRadera